Kızlar merhaba sezeryan doğum olacak gibi duruyorum. Tansiyonum gebe kalmadan önce de düşüktü şimdi de düşük 8/5 9/6 diyor gidiyor spinal anestezi tansiyonu düşürüyormuş zaten tansiyonum düşük korkuyorum o an çok düşerse diye böyle tansiyonu olan ya da doğum yapan var mı