zgepolat
Önce normal kan tahlili tahlili ile açlık glikoz bakılıyor canım. Eğer değer yüksekse ondan sonra şeker yüklemesi isteniyor. Onun için tekrar aç gidiyorsun yine önce kan alınıyor hemen ardından şekerli bir içecek içip 1 saat sonra tekrar, 1 saat sonra yine tekrar kan veriyorsun. Bu arada 3 saat boyuncada hiçbir şey yiyip içmiyorsun.