melikmira Beta HCG değerim 325 ama doktorum çok yükseliş yok 3 falan dedi internetten baktım 4-5 haftalık yazıyor
CokCahilsinKeskeOlsen melikmira Nasıl yükseliş yok bu ilk verdiğiniz kan mi yoksa öncesinden verdiğiniz kan var mi bu değere ulaşmış olsun. İlk kan ise doktor değilim ama yükselmeyi takip etmek gerekir net cevap alabilmek için.
glnzkrkmz melikmira melikmira çok yükseliş yoksa benimki 53 idi şu an 21 haftalık gebeyim.ne kadarda boş muhabbet yapmış doktor adı altında olan insan 🫠 Ümidinizi kesmeyin takmayın onu hatta onun yanına gitmeyin
umutetm melikmira yok artık oda doktormuymuş tek kanla onu nasıl demiş kesinlikle o doktoru dinleme hemen değiştir yolun başındayken hayırlı olsun bozma moralini gayette hamilesin düzenli takip ettirirsin olur biter
Eliffff58 melikmira bana doktorum değer düşük düşer yada düşmez dedi ve gayette güzel büyüdü şuan 1buçuk yaşında doktorun dediğine bakma biran önce değiştir doktorunu