Hayırlı ramazanlar kızlar . Size bişey sormak istiyorum. 5+3 de özele gittim karından kese ve yolk saç göründü Bebek daha yoktu. 3 hafta sonra gel bakalım dedi ben 3 hafta olmadan 2. Hafta devlet hastanesine gittim bebekde oluşmuş ama kalp atışı varla yok arası dedi 7 haftalığım bu arada. Siz ne diyorsunuz geç döllenme olabilir mi ? Haftaya cuma randevu verdi