Gks_01 asl2912 bende perşembe günü yaptırdım gündüz iyiydim gecem ve gündüzüm kötü geçti şimdi biraz daha iyiyim arada buz koyuyorum
bsrelif Karma aşısı yapılıyor ise tdap yaptırmayı düşünüyorum bende 20’nci haftada yapılıyor 1’nci dozu
C6152 Merhaba tetanoz boğmaca diye bi aşı çıkmış doktorunuza danışarak mı oldunuz acaba yeni bi aşıymış ne düşünüyorsunuz
lol C6152 1 hafta önce bnde oldu 26. haftada tek doz oldum grip olmuş gbi 2 günüm çok kötüydü vücut ağrısı oldu aşır zordu şimdi iyim şükür
Gks_01 asl2912 biraz idare ettiriyor eşim sürekli hastaneye gidelim diyor üzerimi değiştirmek eziyet oldu küçükken hiç böyle olmamıştım bugün daha iyiyim