Bebeğiniz fotoğrafa uygun bir pozisyonda olmayabilir mi? Benim bebeğim 15. Haftalardan beri hep eli yüzünde ultrasonların hiçbirinde yüzü yok detaylı ultrasonum dahil, doktorum her seferinde uyandırmak için çaba harcıyor yüzünü görelim diye ama bebeğim asla elini yüzünden çekmiyor mesela. 10-15 dk bekliyoruz yine yok. Bu durumda doktorun yapabileceği bir şey yok, bu onu kötü doktor mu yapar? Kilosunu yanlış söylediğini nasıl anladınız ? Cihazdan cihaza 100-200 gr oynar diyorlar ama 800 gr neden yanlış söylesin ki doktor? Sizi de doktoru da tanımıyorum o şehirde yaşamıyorum ama bu insanlar eğitim ve alanlarına kendilerini adamış insanlar, doktorluk basit bir meslek veya kolay kazanılabilir bir unvan degil ve siz bir kişinin emek ettiği unvanına bu kadar kolay ve binlerce kişinin gördüğü bi mecrada açıkça ismini vererek laf etmemelisiniz bence. Deneyiminiz olumsuz olabilir , memnun kalmamış da olabilirsiniz ama asla gitmeyin beyanıyla vs dr sizi dava bile edebilir .