Birikii bir kızımız var 4 yaşında oda tüp bebekti zaten kızımdan kalan embriyolarım dan transfer olmuştum. çift yumurta ikizi diye biliyorduk, 10 haftalıkta işler değişti hakkımızda hayırlıs olsun halen inanamıyorum ikiside süper kalitedeydi demekki tutunamamış nasibimizde böyle varmış ilk kızımda da çift embriyo transferim olmuştu o zamanda ikiz olsun çok istemiştik teki tutmuştu şimdiye nasipmiş. Eşimle onu konuşuyorduk bizde nasıl ayırt edeceğiz işaret koyarız diye 😄