dilekdogaann be 18. Haftamda yaşamaya başladım bu ağrıları. Pazar günü kıpırdayamadım hatta. Ama birşey çıkmadı. Gebeliğe bağlı olduğunu söylediler. 1 haftadır raporluyum. Tuvalet ve duşa kalktım sadece bugün ayaklandım arada yine kramplar giriyor. 15. Haftada kuyruk sokumum ağrımaya başlamıştı. Normal yani. Rahim büyüyor ve bebiş kilo almaya başlıyor artık 🥹 birde hareketlenmeye başladığında özellikle ağrıyan yerinde gezinirse tadından yenmiyor 🫶🏻 ama sen yinede kontrolünü aksatma enfeksiyon riskide olabiliyor