10 ay önce ablam sezaryen doğum yaptı yanında ben kalmıştım hemşireler gayet iyi ve güler yüzlüydü oda tek kişilik refakatçi koltukta yatıyor tuvaletler ortak o sıkıntı ama sürekli temiz tutuyolardı tuvaletler temizdi doktoru ömür erden memnundu ablam