birgulilehurma rabisssk Benimde 12 de erkek 16 da kız 18 de tekrar erkek dediler detaylıyı bekliyorum :( Sizin 12 haftadan 20. Haftaya kadar başka yorum yapan olmadı mı ?
rabisssk birgulilehurma oldu kız dendi bir doktor dedi yani ben inanmadım herkes yalan söylüyor gibi geldi dlxödlöcdööd sizin bebişiniz erkek ben öyle hissettim
glgnysgnc mrsrahimi doktorlar sürekli farklı söylemiş herhalde 14 haftada fetal diyor 16 haftada değişti diyor
kubos_ glgnysgnc erkek 😁aslında 16 da gel söyleyeyim demişti doktor ama ben 18 de gidebilmiştim. Şimdi oğluşum 3 aylık😁
annekiz6141 glgnysgnc kizimda 11+6 öğrendim bu ikinci gebelik yok anam yok belli değil 20+6 selam 😅😅😅
glgnysgnc leylaaa45 ya sanki erkek gibi ya şu diyorlar ya alt kısımdaki çıkıntı yukarı doğruysa erkek diye ben yanlış da biliyor olabilirim ama sanki erkek mi 🤷🏻♀️