nazaner Bugün 8 haftalık oldum kadın doğum gittim Samsun doğum evine gittim doktora kalp atışını duymak istiyorum dedim bu bebek için sağlıklı değil dedi kalbi atıyor zaten dedi
drydnzcftc nazaner o ne sacmalik ilk defa duyuyorum devlet hastaneleri beş kuruş etmiyor başlarından direk atiyorlar şikayet edin direk
Missgod nazaner 10 haftalığım hatta 11 denebilir 6.haftadan itibaren kalp atışı vardı ama dinletmedi doktor bebeğe zarar versn istemiyorum dedi ama attığını hep ultrason da gösterdi
daisyildiz başlarda bebeğe zarar vermesin diye dinletemeyebiliyorlar eğer ultrasonda kalp atışı göründüyse içini rahat tutabilirsin 🫶🏻
nazaner daisyildiz teşekkür ederim doktor bak dedi burda hareket eden şey kalbi dedi atıyor dedi ilk olduğu in hiç anlamıyorum ama Allah korusun zaten bir şey olsaydı doktor bunu söylerdi o riski almazdı demi
aakn drydnzcftc ne alakası var siz duymadınız diye niye şikayet etsin. Doppler erken haftalarda ısı yaydığı için bebeğe zarar verme olasılığı var. Çoğu bilinçli hekim bu yüzden erken haftada dinletmez. Bence gayet bilgili bir hekim aynı doktora devam etmenizi öneririm. Ağzı olan konuşuyor.. @nazaner
bsrelif Evet ilk 3 ay riskli benim de gittiğim doktorlar çok az dinletmişti bana, bak zaten ultrasonda görünüyor kalbinin attığı derdi doktor bana
nazaner Çok teşekkür ediyorum içimi rahatlattığınız için yan zaten Allah korusun bir şey olsa doktor der bunu bsrelif
daisyildiz nazaner rica ederim içini rahat tutabilirsin benim de doktorum ilk başlarda dinletmedi. bir şey olsa tabi ki söylerdi stres yapma. Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin 🌸