Kızlar 2 oğlum var 3.bebeğimin kız olduğunu öğrendim ama isim konusunda karar veremiyorum Aklımda mihra Ela var sizce nasıl ? Yada tek başına mihra mı koysam diyorum çoğu isim çevremde olduğu için eledim
Mesela parla Asya duru masal defne sare ikra bunlar yakın çevremde var