irmkkck Kızlar İmom Omega Multivitamin kullanan var mı, yoksa başka memnun olduğunuz multivitamin markası var mı ?
daisymom_99 irmkkck kaç haftalıkken kullanıyor doktor reçete ediyor mu reçetesizmi alıyosunuz fiyatı nedir ? Doktorum bana elenatal2 yazmış ama çok pahalı 800tl alamadım başka benzer içerikli bende arıyorum vitamin
melismersin irmkkck ocean mummy kıllanıyorum bende fiyatı 560 lira. Memnunum baya ama bulamıyorum şuan piyasada pek.
defnosunannesi_ irmkkck regenesis Max kulaniyorum memnunum aşırı ağır bir kokusu da yok başka bir vitamin icmisdim balık gibi kokuyordu
irmkkck daisymom_99 ben İmom kullanmaya başladım doktor 3 çeşit marka önermişti güncel fiyatı 600 lira ama ocean mommy de güzelmiş
irmkkck daisymom_99 12. Haftada folik asiti kesip multivitamine ve d vitaminine başladık şu an 15. Haftadayım
mseydanur daisymom_99 merhaba elenatal 2 daha 1 hafta önce eczaneden 695tlye aldım ilk bebeğimdede çok faydasını görmüştüm fiyatında emin misiniz tavsiye ederim çok güzel bi vitamin içeriği var bebeğe
irmkkck melismersin bana doktor 3 çeşit marka önermişti biri de ocean mummydi onu bulamadığım için imom aldım bakalım bu ay geçsin diğerini bulabilirsem onu almayı düşündüm
melismersin irmkkck bende şuan pek bulamıyorum. Salı günü detalıya gireceğim. 24ünde de kendi doktoruma gideceğim. Bir eczanede buldum 2 kutu aldım. Eğer bulamazsam yine bende başka bir öneri isteyeceğim doktordan. Ama inşallah geçici bir durumdur olmaması. İçerik bakımından baya güzel çünkü
Belinayyy0112 defnosunannesi_ ben şuan onu kullanıyorum balık yağı varmış içinde çok kötü tadı var ve midemi okdr rahatsız ediyor diğer vitaminlerde mi böyle
yenidennnn regenesis Max plus mu içtiğiniz bide regenesis max var sanırım farkı var mı bunların bende max plus içiyorum
gsolmz irmkkck kaçıncı haftaya kadar kullanmaya devam edicez bilginiz var mı bende onu kullanıyorum da ?
irmkkck gsolmz Bunu doğuma kadar kullanıyoruz diye biliyorum multivitamini kesmiyorlar yanında ayrıca d vitamini de alıyorum ek ama henüz demir hapı vermedi
rvsss irmkkck regenesis max plus kullanıyorum eczacı da onu mnermişti bana imondan daha fazla balık yağı içeriyor