nazzznnn canım bende de var o kistten sağ yumurtalığımda. Doktor korpus luteum kisti dedi. Önce 5cm di şimdi biraz küçülmüş 3 cm olmuş. Ben sağ yumurtalığımdan yumurtlamıştım ondan dolayı sağda olmuş ilerleyen aylarda geçer dedi doktor. Sende muhtemelen sol yumurtalığından yumurtlamışsındır. Tabi daha önceki muayenelerinde kistin olmadığından eminsen yani eski bir kist değilse bu. Benim kontrollerimde yoktu çünkü