Kızlar 26+6 haftalık hamileyim, öksürdükçe karnıma böyle midemin üzeri iki tarafıma bişi batıyor kramp giriyor gibi oluyor çok ağrıyo dayanamıyorum nasıl geçer dün hastaneye gittm bbek iyi bebekle ilgili değil korkma dedi öksürk şurubu yazdı 3 gündür de antibiyotik içiyorum ama dayanılacak gibi değil öksüremiyorum ağrıdan boğuluyorum resmen ben kendimi sıkınca bebekde kıpır kıpır ediyor korkuyorum böyle olan var mı