merve_tp Böyle bazen kayma gibi çimdirme gibi hareketler oluyor. İlk gebeliğim. O psikolojik mi?? Arkadaşımın 3. Gebeliği benimki ilk. Arkadaşım hissetmiyorum iç karnım geniş dedi. Senin iç karnın geniş değilse hissedersin dedi. Ne kadar doğru?
almila1723 merve_tp Açıkçası bu haftalarda mümkün olmuyor. Özellikle ilk gebeliklerde daha geç hissediliyor. O haftalarda hissettiğimz böyle balık dalgalanması veya baloncuk patlaması gibi oluyor onlarda bağırsak hareketleri diye geçiyor. En normali 16.haftadan sonra hissediliyor. Ben tam 20. Haftaya girdiğimde net olarak hissettim.
Gokturkmom_ merve_tp Daha ileri haftada sorduğumda bile doktorum erken demişti bide ilk gebelikse sanmıyorum .İlk gebelik plesenta konumum arka duvarda olduğu halde 18+0da hissetmiştim.
melismersin merve_tp mümkün değil canım 🥹 bence 2.5 3 haftaya hissedebilirsin. Oda 3. Gebeliğn diye. Gerçi biraz deri kalınlığı ve zayıflıklada alakalıymış ama. Benimde ilk gebeliğim ama 16. Haftada net hissettim. 15. Haftada bağırsak mı bebiş hareketi aradında kalmıştım.
Aykerny merve_tp 3 gün önce doktora gittiğimde 17 haftalıktım tam doktoruma sordum 15. Haftada bile süzülme şeklinde hissedenler oluyormuş dedim kuzum onlar bağırsak hareketidir imkansız bebek olması çünkü bebek daha çok küçük en az 20 haftalık gibi hissedersin dedi
damla6565 Bende tam 13 haftalık oldum dün doktoruma sordum hissedebilir miyim diye imkansız dedi 17 den sonra hissedersin dedi
fatmaa51 merve_tp boyum 168 kilom 64 ilk gebeliğim 18+2 şuan ama ben hissedemedim siz hissettiyseniz valla helal olsun çok şanslısınız
momylog ben şuan 14+4 üm bu hafta sık sık hissetmeye başladım ikinci gebeliğim bağırsak hareketi ve bebek hareketi ayırt edilebiliyor bebek olduğunu anlıyorum bence hissedilebilir
momylog merve_tp ya nasıl anlatayım bilmiyorumki bana genelde damar atması gibi demişlerdi ilk hamileliğimde öyle anlamıştım pıt pıt minicik anlatamıyorum ancak yaşanınca anlaşılıyor ama benimki şuan canı istese tekme bile atıyor karnımın üzerine yüklensem vuruyor anlaşılıyor yani
aleyflx merve_tp 14 haftalik benimki ve 2. Gebelik 1 hafta önce hissettim özellikle zayıfsan ilk değilse hissedersn
momylog ama kayma gibi olanlar bebek hareketi olabilir çok yer değiştiriyolsr bu haftalarda onu doğru tahmin ediyor olabilirsin bende öyle hissediyorum bazen