Hazinem Doğum yapalı 3 günüm buğün sütüm gelmedi göğüslerim agırlaştı ama glmedi sık sık emziriyorum ama önerisi olan var mı mama versem mi ki ya çocuğum aranıp duruyo öyle
Hafizzeynep Hazinem kesinlikle verme canım. Sütün gelir Allah’ın izniyle ılık duş al göğüslerine masaj yap. https://www.instagram.com/p/Bt233uZnWhg/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=14dhs14mvtxvq Zaten ilk sütümüz yani o sarı süt dedikleri daha ağır akıyormuş onu atlattın mı inşallah normal üstünde çabucak gelir. Bide bu vardı https://www.instagram.com/p/BuEvKY2nBh2/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=r1msw6x7viei
Hayale Hazinem kendin sag yada öyle makinalar var onlardan al. Bolca hurma ye. Elinlede sıka bilirsin ben cunki bazrn yapiyorum lensim sagiyorum delikleri kapanmasın
Ysn Hazinem bebek ememiyor olabiljr Sagip verin bizde de aynisi olmustu sicak bir duş al msaj yap sag bebek sarilik olmasin kasikla yada enjektor ile ver biraz doyunca memeni tuttur
Usakli64 Sütunu göğsün ucundan sagmaya çalış. Dıştan uca dogru degil de uctan dışa dogru. Kolostrum bu sekilde akiyor
Kardii Benimde inmemişti bebeğim küvezde 5 gündür babannem yukarıdan aşağıya doğru zeytinyağıyla masaj yaptı çok şükür indi 3. Günde pompayla sağıp bebeğime götürüyorum şimdi
Gizzy @Hazinem Bir şekilde bebeğin doymasını sağla aç kalmasın sarılık olur ilk 1 hafta önemli. Sütün için de sıcak su torbası koy sonra sağ zamanla çoğalacak.