Başından beri bebeğin gelişimi hep bir hafta ilerdeydi sonra iki hafta ileri olmaya başladı doktorum son adet tarihinde hata olabilir diye gelişime göre değerlendirdi ama sattan ben emindim yine de doktora göre hareket etmek istedim bu haftalarda bebeğin gelişimiyle haftası paralel olmaya başladı yani sat a geri döndük bir iki haftaya doğuracak gibiyken birde bir ay sonra doğuyor olacağım sevinsem mi üzülsem mi bilemedim 😅 bir rahatlık da gelmedi değil. Ama hep bayrama doğru olur diye hissediyordum hayırlısı bakalım 🥰 böyle benzer durum yaşayan var mı sizlerin nasıl oldu