Adetime 7 gün varken sağlık ocağında kan verdim beta 2.6 çıktı yani negatif bende gebelik yok diye adetimi beklemeye başladım ama dün akşam üzeri yani adetime 5 gün kala lavaboya gittimde peçeteye silince gelen çok afedersiniz kan gördüm açık kırmızı renk erken adet oluyorum sandım ama devamı gelmedi . Acaba yerleşme kanaması olabilir mi ? Bilgisi olan var mı acaba