Akşam 12 den sabah 6 ya kadar sancım oldu süresi 10-5-2-3-10 gibi gitti açılma olduğunu yada yalancı sancı normal doğum sancısı arasında fark nasıl olur benim yaşadıklarım
Belimden öne doğru vuruyor asla azalmadı sadece haffiledi nefes aldım bida bida oldu titreme geldi uzun sürece geçmedi mide bulantısı ve sanki tuvalrtimi yapacak gibi oluyordum karnım taş gibi oldu kafasını çok net şeyimde hissettim şuan agrım var ama normal şekilde gece dayanamadım haraket lerini hissediyorum ama gece sancı boyunca hissetmedim sadece onun iktridiğini hissettim beni