Kızlar nasıl başladı nasıl ilerledi kaç saat sürdü. Bazen düşünüyorum sancım başlayınca bir süre evde beklesem sonra sakince hastaneye gitsem. Sonra herşey hızlı ilerlerse apar topar gitmem gerekirse diyorum. Sürekli kafamda farklı senaryolar kuruyorum. Evde genellikle yalnızım. Araba yok ve hastane biraz uzak. Sizlerin süreçleri nasıl ilerledi 🥰