rvsss Kızlar bi iki hafta önce çok hastaydım bebeğin kilosu 1 hafta geriden geliyodu bugün 2900 civarı dedi dr sizin bebişlerin kilosu nasıl normal mi 2900 sizce
rvsss lux38 ay ne güzel hayırlısıyla kucağınıza alın inşallah darısı başıma artık doğurmak istiyorum 😅
Busraaaakkk rvsss Benimde 36+1 de 2930 çıktı, doktorum karın çevresi önden gidiyor dedi bakalım kontrollerde 1 haftaya düştü
callainas rvsss bence çok güzel kilosu. kaçıncı haftadasınız neler tüketiyorsunuz? benim bebis 34 te 1830gr..
rvsss callainas inanın hastalık öyle bi vurdu ki sadece simit ayran yedim bi ara😂 şu sıralar zorluyorum kendimi tahin pekmez mutlaka yiyorum tahin helvası her gün mutlaka haşlanmış yumurta bu 3ü genelde hergün yediğim şey
birerkekannesi__ rvsss 35 haftalıkken 2900 dü 37 ye girdim 37+4te kontrolüm var bakayım ne kadar olmuş oğluş