essaglam Herkese merhaba benim gibi hamileyken aynı durumu yaşayan var mı acaba 13 haftalık hamileyim bir haftadır geçmeyen bir yirmilik diş ağrım var antibiyotik başlandı ama ilaç banamısın demiyor nasıl geçirebilirim bu ağrıyı 😑😬
Nihan94 essaglam Karanfil yağı uyuşturuyor. Ama kalıcı bir çözüm değil maalesef. Ben 2.trimester sonunda çektirdim. Tek çaresi bu 😞
dugm essaglam 2 trimester sonunda kendi doktorum cektirebilmem icin dişımi kagit verdi cektirdim kurtuldum son trimester doneminde cekim yasak zaten
Nihan94 essaglam 3 4 saat beni idare ediyordu. 2. Trimesterda doktorun uygun görürse çektirilebiliyor ama izin kağıdı lazım.
essaglam Deletedmom_8793 evet herkes öyle yaptırmış gittiğim doktor bana direk çekilmez diyince ben hiç çekilmez sandım teşekkürler verdiğiniz bilgi için 🙏🏼🌸
Nihan94 essaglam Rica ederim. Eczanelerde dişinol diye bir ilaç da satılıyor bende o işe yaramadı belki o da sizde işe yarar ama doktorunuza sorup kullanın. aklınızda olsun☺️