gunerinko 14+3 üz hiçbir şey hissetmiyorum .. sizler kaçta hissettiniz ben oğlumda çok erken hissetmiştim
umutoglumm gunerinko ben ilk oğlumda 19 haftada hissetmiştim şimdi 16 hafta olduk hala hissetmiyorum ama arada içim bı tuhaf oluyor organlarim hareket ediyor gibi falan heralde hareket edince öyle oluyorum cinsiyeti de belli değil daha göstermedi 🥹 🥰
etkafa gunerinko 13 de hissetmeye başladım ilk seyirmeleri. Şuan 18+2 olduk günde 2-3 kez oynuyor çok şükür 🙏🏻
gunerinko umutoglumm benim de bazen karnım içi bağırsak hareketi gibi bende öyle olunca bağırsak diyorum daha randevu ma da çok var
dilanncann Bende 6.4 de hissediyorum normal mi 5.haftada sadece kese görünmüştü şimdi cok hissediyrm patpat atarkn karnima baktigimda da da karnma tekme atmış gibi oluyr ufak ufak
namkol1 dilanncann imkansız resmen bu. Bağırsak hareketidir. Dışardan tekme görünmeye ikinci gebeliğime rağmen 20 den çok sonra oldu
krizantemmm dilanncann bu haftada imkansız daha eli kolu bile yok şekilsiz birşey bağırsak hareketidir.
fatmaa51 dilanncann dediğiniz şey o kadar imkansız ki o haftada bir embriyo resmen yeni kalbi oluşur hissettiğiniz şey bagirsak hareketidir et segirmesi filan
namkol1 dilanncann Kesinlikle olamaz o kadar küçük ki nasıl tekme atacak ayakları bile henüz tekme atabilecek bir büyüklükte değil :) Bağırsak hareketir net Zamanı gelince güçlü güçlü hissedeceksin
krizantemmm gunerinko ikinci gebelik ilkinde 18. Haftada bir tekme hissettim sonra bir daha olmadı 20 den sonra hissetmeye başladım şimdi 15+2 deyiz ama son 1 hafta 10 gündür ara ara pıt pıt diye hissediyorum daha erken değildir diyorum kendimce ama bağırsak hareketi olmadığına eminim