Ben de aynı dertten muzdaribim. Gün içinde bişey yok. Gece yatarken sabaha kadar ağrıyor. Hatta dün sabah işe gittim öğleden sonra kontrolüm vardı, sonra iftara gittik geç döndük eve diye midir nedir bugün sabahtan beri belim ağrıyor. İkiz olduğu için 30. haftada başladı ağrılarım galiba.