zelis61 Kızlar bugün izinliydim evdeyim cok da yormadım kendimi ve düzenli olan kalça ağrım da vardı. Tuvalette cok az acik pembe kan geldi normal mi daha önce yaşayan var mı? Bebek hareketlerini hissediyorum bu arada
motherqueen zelis61 Bence bir doktorunuzla görüşün yada gidin ihmal etmeyin bendede oluyordu hastanede yatıyorum şuanda riske atmayın sağlıkla kavuşun inşallah bebeğinize
Anneadayiozlem zelis61 mutlaka hastaneye gidin bencede yorulsanız da yorulmasanız da hamilelikte her türlü kanama yada akıntı için hastaneye başvurmamız gerekiyormuş
zelis61 motherqueen @Anneadayiozlem @ @kirby kızlar gittim şükür bi sıkıntı yok dedi fakat gelişimi 2 hafta önde dedi o yüzden cok korkuttu
motherqueen zelis61 çok şükür sevindim herhangi bir sorun olmadığına canım sağlıcakla al inşallah bebeğini gebelik şekeri için test yaptır mutlaka inşallah yoktur ama varsa da önlem almalısın canım
Arel_ zelis61 hıı anladım canım yoktur insallah kötüyü düsünme . Benim ilk gebeligimde hep öndeydi bebegim ama bi sorun yoktu cok sükür
zelis61 Arel_ benim ilk geceliğimde de çocuk cok iri dedilerdi 3.050 kg doğdu çocuk. İnşallah bunda da sıkıntı yoktur canim
Arel_ zelis61 valla bana 4200 dediler 4 kilo dogdu . Ultrasonda oynamalar olabliyr iri bbekti evet ama dedikleri kadar degildi mesela . Olmazinsallah rabbim bütün gebelere saglıkla kavusmayı nasip etsin yavrularına
silossbaris Arkadaşlar bende 6+5 gebeyim bugün biraz pembe lekelenmem oldu çok korkuyorum başına gelen oldumu
silossbaris zelis61 ama regl tarihi sıralarında olmuyor mu bu yerleşme kanaması 6haftalıktada oluyomuymuş yani
zelis61 silossbaris dogru diyorsunjz simdi hatirladimsöyle diyeyim. Benim ilk regl haftamda lekelenmem olmuştu o yüzden regl oluyorum sanmıştım ama devamı gelmeyince hamilelikten şüphelenmiştim. Sonrasında 7 veya 8. Hafta da yine kanama şeklinde olmuştu leke değil doktor kanama alanı var düşük riski var deyip ilaç başlamıştı.