tatliheyacan benim belimde ve alt karnımda hafif bir sızı, alt tarafımda da batma hissi vardı. Diğer gün kontrolüm vardı gittim. 4-5 cm açıklık varmış yatışım yapıldı. Doktorum bir şey hissetmedin mi dediğinde bunları söylemiştim. O ağrılar açılman olduğu için demişti.