Selam kızlar biliyorum aşırı klişe olacak ama bende hep burada doğum hikayelerini okurdum ve çok şükür şimdide bana yazmak nasip oldu 😍
Bundan 5 gün önce şubatın 15 inde doğum yaptım fakat anca fırsat bulabildiğim için şimdi yazıyorum ☺️ Ben 38 haftanın tam başında yalancı sancılar yaşamaya başladım hatta diğer gebeliklerimde hiç yalancı sancı yaşamadığım için nasıl olduğunu bilmiyordum ve her seferinde doğurcam sanıyordum fakat öyle olmadı 38+6 ya kadar yalancı sancı çektim hergün olmasada gün aşırı muhakkak oluyordu 15 şubat pazar sabahı namaza kalkmıştım kıldıktan sonra karnımın sağ tarafına şiddetli bir gaz sancısı ile yalancı sancı karışımı bir ağrı girdi ama beni çok rahatsız ediyordu sürekli tuvalete gitmeye çalışıyordum rahatlamak için ama geçmiyordu bu seferde yalancı sancı olduğuna emindim düzensizdi ama şiddetliydi kalktm biraz yürüdüm eşim belime masaj yaptı sonra yatakta öylece hafifleyince uyuyakalmışım fakat 2 saat sonra uykudan gene yalancı sancı olduğunu düşündüğüm o sancıyla uyandım kalktım tekrar biraz yürüyüş yaptım ama bu sefer düzenliydi fakat çok sık sık geliyordu uzun aralıklarla başlamadı sık sık geliyor ve şiddetleniyordu ben duşa gireyim belki yalancı sancı ise geçer dedm duşa girdim fakat hiç bir değişme olmadı tersine şiddeti git gide artmıştı ve 3 dakikada 2 dakikada bir geldiği için çok zorluyordu o arada eşim bi yere gitmişti hemen gelmesini söyledim bende alel acele hazırlandım hastaneye gittik acildeki ebe sancı varken açıklık muayenesi etti açıklğın önceki 2 doğumdan kalan açıklığa benziyor dedi ama gelişimi kuvvetli dedi bende o zaman açıklğım azsa eve gideyim dedm erkenden hastaneye yatmak istemiyordum oda olmaz birde doktor muayne etsin 3. Doğumum hızlı gelişebilir evde doğurursun bu sefer dedi yukarı doktora çıktm ilk nst taktılar ama sancılar o kadr sık ve keskindi ki dayanamıyordum yatarak çok zordu hemen kalkıp yürümek istiyorum daha sonra nst btti doktor muayne etti ve 4 5 cm açıklık var yatış dedi o sırada yatış işlemlerini gerçekleştirdik bi müddetde öyle sancı çekmiş oldum yatış yapınca odada da nst bağladılar o beni mahvediyordu hareket etmek yürümek istyordm ama izin vermiyorlardı ayakta doğurursun hızlı gelişiyor dediler muayne ettiler 6 7 cm olmuştu artık sancnın sıklğından ve şiddetinden ellerim yüzüm uyuşmaya başladı hemşirelere söyledim tansiyon ölçtüler normal dediler açıklık baktılar 7 cm ama muaynen çok güzel bi ıkın bakalm ona göre çatala geçelim dediler ben sancım çok şiddetliydi ıkınmada çok zorlanıyorum dedm ıkınma hissim gelmeden ıkındırmayın nolur oksijensiz kalıyorum bir ıkın bakmamz lazm dediler ıkındm fakat çok kötü oldum dedm oksijen maskesi getirin lütfen çok kötüyüm ebe tam getirmeye gidiyordu ne olduysa o an oldu tam giderken ıkınma hissi geldi bebeği çıkışta hissettim dur gitme bebek geldi dedim ebe koşarak geri geldi ben bir kez ıkındım ve bana tamam dur nefes al ver ıkınma dedi ve bebeğim öylece yatakta çatala geçmeden doğuverdi çok şükür çok hızlı gelişen ve kolay bir doğum gerçekleştirdim bnun için çok dua ediyordum hep kabul oldu hamdolsun kesiğm olmadı bebiş çıkarken bir iki yırtık oluşturdu sadece onlar dikildi mevlam tüm hamişlere kolay sağlıklı doğumlar nasip etsin biraz uzun oldu ama detaylıca anlatmak istedim😍🥰