Selam kızlar, PCOS hastasıyım ve adetlerim 3-4 ayda bir oluyor. 29 Ocak son adet tarihim, bugün döngümün 23. günündeyim. 2 gün önce progesteron testim 0.60 çıktı. Uygulama hata verdiği için resim yükleyemedim ama bugünkü ovulasyon testimde T çizgisi C’ye göre hala epey silik. Hatta 17 şubatta yaptigim ovulasyondan bile silik Sizce bu değerlerle yumurtlama yakın mı, tecrübesi olan var mı? Kafam çok karisik ovulasyona devam etmeli miyim