Hanımlar 5haftadayım, meme hassasiyeti, kasık ağrısı birden azaldı. Mide bulantım ara sıra oluyor ama bu gebelik öncesinde de bazen olurdu. İnternette sessiz düşük diye birşey okudum. Kanamam vs yok. Ultrason kontrolüm 4gün sonra. Sabredemiyorum ve sıkıntılanıyorum. Belirti azalması ya da bir şey hissetmemek normal mi? Yaşayan ve gebeliği sağlıklı devam eden var mı ? Ama