Rumsamut benim tansiyonum her doktora gittiğimde yüksek çıkıyordu. acaba stres mi, heyecan mı yapıyorsun buraya geldiğinde dedi doktorum ilk .Eşimin ailesiyle ilgili sıkıntılı süreçler vardı beni çok etkiliyordu. Eve tansiyon aleti almamızı önerdi bir hafta sabah öğlen akşam ölçtüm ve doktoruma attım. Bu arada ecopirin başlamıştı bana ama hiç etki etmiyordu. 16/10 15/ 10 hep bu aralardaydı tansiyonda .karbonhidrat falan her şeyden kıstım hiçbir şey etkilemedi sonucu, iki kez proteine bakıldı şu an çıkan sonucu tam hatırlamıyorum ama hep sınırda diyordu doktorum, ellerim ayaklarım çok şişmeye başladı son zamanlarda. En son doğuma iki ay varken tansiyon ilacına başladık dediğim gibi, bebeğim de herhangi bir sıkıntı yoktu.Sadece kilo almıyordu doktorum da içeride ne kadar tutsak o kadar iyi bebek için diyordu bana, amacımız tansiyonu dengede tutmaktı. Doğuma giderken günde 5 tane alfamet hapı içiyordum yine de 13 oluyordu.. bir gece bulantı kusma düşmeyen tansiyon için acile gittim, 35 haftamda, hastane yatışımı istedi ama ben imza atıp çıktım, orada daha da stres olurdum hem de devlette doğum yapmak istemiyordum korktum. Aslında perinatoloji takipli olmam gerektiğini söylüyordu sürekli devlet hastanedeki drlar. doktorum her şikayetimi çok güzel yönetti , onun dediklerine çok güvendim,o sayede sıkıntısız atlattım . Şimdi 4 buçuk yaşında hiçbir sıkıntısı yok şükür