Bu ay hsg çekildim sonrasındaki ilk adeti geçen günlerde oldum . Bir buçuk gün sürdü nerdeyse ve çok az olmuştum . 2 3 gündür de lekelenme gibi hafif hafif devam ediyor ama dün ilişki sırasında ve sonrasında da kanama oldu . Böyle düzensizlik yaşayan oldu mu hsg sonrasında . Doktorum onunla alakalı değildir dedi ama bilemedim .