37+1 haftalıkken dahiliye doktor kontrolüm vardı ona hazırlanırken sabah 8gibi hafif su geldi pantolonumu ıslatacak kadar ilk başta anlamadım kıyafetimi değiştirdim günlük ped koydum hemen bi 10dk geçmeden tekrar pantolonum ıslanacak kadar su geldi tekrar değiştirdim üstümü bu sefer ped koydum ve yola çıktım saat 9a kadar tekrar su geldi ve ben acile gittim hemen kontroller yapıldı ve yatış verildi. Saat 10gibi suni sancı vermeye başladılar sancıları güzel tolore ediyordum 2saatte bir nst kontrol yapıldı ve gece 12ye kadar 1cm açılma vardı sadece. Ebe dinlenerek ertesi gün devam etmemizin iyi olacağını söyledi ve suni sancıya ara verildi ben dinlendim uyudum 4saatte bir nst kontrol yapıldı ve sabah 8de tekrar suni sancı verilmeye başladı. İlk doğum olduğu için uzun süreceğinin bilincindeydim ama her 2saatte bir çatı muayenesi yapılmaya başladı ve saat 11e kadar sadece 2cm açılma vardı ve Rahim ağzı incelmiş ve benim gücüm tükenmeye başlamıştı ama bebekte ben de iyi olduğumuz için vajinal doğumdan vaz geçmek istemiyordum kararlıydım. Ama artık o kadar uzun sürdü dayanma gücümün sonlarındaydı ve doktor da saat 13e kadar hiç ilerleme görülmezse artık sezaryen doğumu değerlendirmemiz gerekir dedi ve 13deki kontrolde 4cm açılma olmuştu ve artık beklediğimiz an geldi ve ebeye epidural almak istediğimi söyledim ebem kendini bana bırak güven sana güzel doğum yaptıracağım diye güzel şekilde motive etti beni ve 14.20 gibi beni doğum masasına aldılar hatta üzerimi değiştirmeye bile fırsat olmadı ve 14.47de bebeğim kucağımdaydı. Ve doğum masasındayken ebeme ilk söylediğim şey iyiki epidural yaptırmadım doğum çok güzeldi dedim. Doğum yaptıran ebemden Allah bin kere razı olsun gerçekten bana söylediği gibi güzel bir doğum yaptırdı. Sancı sürecinde iyiki vazgeçmemişim dedim evet biraz uzun sürdü ama doğum çok güzeldi beklediğime değdi çok şükür. Allah çocuk isteyen herkese bu duyguyu tatmayı nasip etsin.