İlk kızım 8 aylıkken ikiz kızlarıma gebe kaldım. İlk başta çok korktum nasıl olacak falan filan diye. Bu korkum anneannemin kulağına gitmiş aradı beni. Bana kurduğu cümle o an tüm korkularımı aldı. Dedi ki “ biz zamanında süpürge yok makine yok herşeyi elde yapardık , tarla tapana giderdik , ekmek yapardık. Birde üstüne 5 çocuğu aynı anda büyütürdük. Siz şanslısınız etrafınız okul dolu, evinizde her şey otomatik neyine yetişemeyeceksin bu çocuğun ? Tarla tapana gitmiyorsunuz , ıh deseniz hastaneye dibinizde neyin telaşesi bu “ dedi. Haklıydı kadın benim gözümde. Çok şükür kızlarım üçüz gibi büyüdü hepsine de yetiştim. Büyük kızım 7 ikizlerim 6 yaşına girecek ve ben yine gebeyim 🫣. Pişman değilim. Ki senin ilk bebende büyük kuzum. Anladığı derdini anlattığı yaşta bence. Korkma biz kadınlar her şeyin üstünden geliriz evelallah. Bu gün yapmasan ilerde yapmak isteyeceksin kardeşsiz olmaz çünkü. Evet ilk aylar zorlanacaksın ama tek çocukken de zorlanıyoruz. Sonrasında tecrübeli olduğun için kendi düzenini hemen kuruyorsun ❤️ sağlıkla gelsin inşallah