mer bende öyleydim bebek kakasını yapabilir demişti dr suni verdi açılöam olmadı geldi suyumu patlattı doğum başlasın diye yine açılmam olmadı 🥺 canımdan can çıkardı pis kadın sonra baktık olmuyo ameliyathaneye indik mecburen o kadn yüzünden iki doğumun ağrı acısınıda yaşadım yani millet 40+5 e kadar bile duruyor günü gelince alıyor doğum için bi nişan falan gelmesini bekliyorlar yeterki normal olsun diye ama benim dktor beni ameliyat için ikna edemedi böyle canıma okudu o yüzden helal etmiyorum hakkımı o kadına 🥺 sizin için hayırlı doğumlar diliyorum inşallah bir avazda hiç anlamadan kolaylıkla alın kucağınıza 🙏🏻