Kızlar 6 yıl önce ilk doğumumu sezeryan ile yaptım hiç bir rahatsızlığım yoktu. Şimdi 16+4 haftalık hamileyim Allahım böyle birşey olamaz deli gibi sezeryan dikişlerim kaşınıyor. Gece uykuda kaşımışım sabah uyandım morarmış başına gelen var mı? Doktora gitmem gerekiyor mu?