Fatma_Serdar Şuan 19+1 ım ve hala tam anlamıyla bebegımın hareketlerını hıssedemıyorum bu normal mı. Ve bu aralar cpk fazla sıskınlık ve gaz sıkayetım var onerecegınız bişey var mıdır
Srp53 Fatma_Serdar ben 21. Haftada hissetmiştim. Şişkinlik ve gaz için de sakıncalı bir durumunuz yoksa yürüyüş yapın bana en iyi gelen oydu hamilelik boyunca gaz sıkıntısı çok yaşadım.
cyj Fatma_Serdar aynı durumdaydım bende. Gaz ve siskinlik o haftalar beni mahvetmişti. Bebek hareketi mi gaz mı ayırt edemiyordum. Tam olarak 22. haftada tekmelermi hissetmeye başladım o an gaz değil bebek olduğunu anlıyorsun karnını açıp izle sadece😁
Fatma_Serdar Srp53 bende de ıkı gundur var ve karın agrım cok oluyo ısten gelınce yemekten sonra bı yarım saat yuruyorum ama artık ne kadar faydası olursa
lalefidan bende 20 hafta da hissetmeye başladım az deviniyor gibi böyle şuan 23 haftadayız çok rahat hissediyorum
lalefidan Fatma_Serdar çok haklısın Bnde savırszlaaniyorduö 2. gebelikte erken hissedenler var ama bu yapıya göre çok farklı kiminin iç karnı geniş olmasıyla alakalı olan bi durumda bu Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin
cyj __k tam 22. Haftanın içindeylen dışardan görüyoduk eşimle birlikte. Fakat tabi kilo durumunuza, plasentanızın önde olup olmadığı gibi şeylere de bağlı
__k cyj bende 17. Haftayım. Merak ediyorum eşim ne zaman hisseder diye. Zayıfım umarım bizde o haftalarda dışarıdan hissederiz
Fatma_Serdar Cınsıyet tahmını yapabılrcek olan var mı pekı aranızda benım kı hala gostermıyo 8 gun sonra detaylı ultrason var
CokCahilsinKeskeOlsen Fatma_Serdar Çok normal herkesin farklı olur. En gec birkaç haftaya hissedersiniz.