17 haftalıkken bebeğimin beyninde kist olduğunu söyledi doktorum 6 mm ama endişelenecek bişey yok genelde kendiliğinden kaybolur dedi 20 li haftalardan sonra perinotolojiye görün her ihtimale karşı yine de demişti 20. Haftada perinotolog baktı ve kisti göremediğini kaybolmuş olabileceğini söyledi ama down sendromu riski var dedi istersen amniyosentez yapabilirsin sadece bununla anlayabiliriz dedi ben istemedim su an 25 haftadayim , inşallah sağlıkla alırız kucağımıza