tugbaustuntas aynı şeyleri yaşıyoruz gibi, dün öğlen incecik bi lekelenmeyle başladı, gece 12 gibi şeffaf sümüksü tıkaç geldi, gece 3.30 gibi adet kanaması gibi kanamam oldu peçeteye silince gelen. Sonra uyku tutmadı hastaneyi aradım nişanın devamıdır dediler. Sabah kırmızı yapışkan akıntı geldi. Sancılarda bebek bi yere toplanıyor ve alt tarafa baskı yapıyor o şekilde ama düzensiz genelde 7 dk da bir, bazen 10-15 dk. hala ara ara kanlı akıntı gelmeye devam ediyor doktorum da normal olduğunu söyledi ama bilmiyorum 😞