Semilk05 Kızlar bugün kontrolüm vardı 19. Haftayım doktor suyun fazla biraz çok tatlı yeme dedi ne yapmam lazım. Bebek de makat geliş doğuma kadar düzelir mi daha önce yaşayan oldu mu
elifsn23 Semilk05 benim de suyuma biraz fazla dedi başka bir doktora da sordum o da normal sınırlarda ama üst sınıra yakın dedi şeker yüklemesi yapmamı önerdi
Aysgulgndz Semilk05 bende gittim doktor suyun fazla gibi geldi dedi sonra yatış yapman lazım bilmem ne baya korkuttu yatış yapmadım ertesi gün başka doktora gittim su iyi dedi anlam veremiyorum nasıl farklı söyleniyor etkileniyoruz psikolojik olarak da
cyj Semilk05 benimde suyum biraz fazla demişti 24.haftada. Şeker yüklemesi ysptırdım çok şükür şeker çıkmadı. Ama allah var her gün tatlı yiyorum onu kesmek lazım gerçekten. Ayrıca bebek doğuma kadar 50 kere döner pozisyon değiştirir endişelenmeyin daha çok erken
Semilk05 cyj bende bu aralar normalde asla sevmem canım çikolata istediği için abarttım sanırım omdan oldu bende keseyim tatlıyı
Aysgulgndz Semilk05 farklı doktorlara görünerek birazda ilerlemek lazım ya inşallah sağ Salim sıhhatli kucağımıza alırız 🤲🏻