ozleilhn Kızlar regl 5 gün gecikti erken gebelik testi yaptım pozitif çıktı hastaneye gitsem görünür mü bebek yada kese?
unlu0801 ozleilhn çok küçük olduğu için ultrasonda göremez alttan muayene yapabilir ben 3-4 haftalıkken gitmiştim alttan muayene etti bir şey var ama dış gebelikte olabilir diyip sinirimi bozmuştu biraz daha beklemekte fayda var yoksa sizin canınız sıkılıyor
elifsn23 ozleilhn bence biraz daha bekleyin ben 15 gecikmeyi bekleyip gittim en azından keseyi de bebeği de gördüm yoksa endişe ederdim ne olacak diye. Bir kere kan verip betanıza bakın sonra beklemede kalın bence