Canımlar bugün 3. Gündeyim gögüs agrısı zaten ilaçlardan olduğu için onu saymıyorum transferden beri bel ağrım var ve az az kasık batması oluyor. Biliyorum erken ama insan arıyor işte sizde neler olmuştu. Ya tutmazsa endişe oluyor birazda. Bu arada 4 ab ve 3 aa iki embriyo transfer oldu