3bebekliannee pinaracer bizde 32+6 olduk şiştiğimi hissediyorum am dışarıdan öyle görünmüyor herkes normalsin diyor ben kendimi taşıyamıyorum artık 😬
beyzanrbirce pinaracer tansiyonunuz normalse çok normal. Bende de ödem fazlaydı terliklerim bile olmuyordu bacaklarım iki katını çıktı ama doğumdan sonra bir hafta içinde verdim aldığım kiloları çoğu ödemmiş direk gitti