asyakaraman06 Kızlar 12+3 haftalık hamileyım dün kontrolüm vardı doktora sordum tutabilirsin sorun olmaz dedı ama içime sinmedi dün ve bugün niyetlendim acaba zararı olur mu tutmalımıyım
derya5960 asyakaraman06 tutabilirsin ama çocuğunu gelişimi için kahvaltı önemli yani ilaç nasıl içiceksin
pamugummmm asyakaraman06 Ben de aynıyım sizinle hafta olarak. Dün kendimi denemek için tuttum. Dün iyi geçince bugun de tutuyorum. Bu haftalarda sahuru ve iftarı iyi yaparsak bir sorun olmayacağını dinledim hep. Ekstra bir rahatsızlık sürekli kullanılan ilaçlar yoksa tabi. Sahurda içiyorum ben vitaminlerimi de.
gkcnkocbal Bende tutmak istiyorum ama aç kalınca aşırı midem bulanıyor ve kusabiliyorum oyuzden kaza edeceğim seneye nasipse