minnakkuzumm serklaj durumunda tabi daha tedirgin oluyo insan ama ben daha önce bi kanama yaşamıştım ilk başlarda, kanama alanı açıklık vs yok demişti doktor. Neden diye sorduğumda bazı insanlar hep kanaması olarak geçiriyor hamileliği ağrı olmadığı sürece takılmaya gerek yok tabi ki kontrol edelim ama takma kafana demişti. Tabi serklaj olunca riskli gebeyiz hepimiz, en ufak şey üzüyo korkutuyo. Doktor görüşü alın ama kafaya takmamaya çalışın moral en önemlisi