Asdfj C-Life hakkında ne düşünüyorsunuz çok kişi kullanıp gebe kalmış bana daha önce doktorum bu clife içindekileri tavsiye etmişti aktardan alıp kullanmamı ben kokusundan dolayı kullanamadım ama bu macun halı vede kapsül hali
Fuunndaaa Asdfj ben kullanmışkım doktorum bana kızdı herhangi bir rahatsızlığı olanlar kullanmamalı çikolata kisti için aldım hastalığı dahada coşturdu yumurtlamayı artırdığı için herkesin kullanması uygun değil
Aslanaslan Ben ilk gebeligimde kullandım işe yaradı daha yarım kavanozda hamile kaldm ikinci gebelik için ise yaramadi nedense
Aslanaslan Asdfj hayır herşey normal gözüküyordu testler filan ama yumurta kalitesini arrtiriyo diye biliyorum
Asdfj Bana doktor daha önce hayıt otu aslan pençesini çay olarak yap dedi içemedim kötüydü o yüzden doktor bile tavsıye ediyorsa kullanmakta yarar var dedım
busrasya2334 Asdfj ben bundan 5 sene falan önce macun olarak kullandım o zaman kapsülleri yoktu ve bir ay düzenli tüm talimatlara uygun kullanmama ve zaten normalde de çok su içen biri olmama rağmen 5cm kist oluşturdu bende hamile kalmamı iyice zorlaştırdı
havva_5 busrasya2334 aay çok geçmiş olsun, bu macun pcosu olanlar için mi? Benim döngüm düzenli ama gebelik istediğim için tereddütte kaldım.
busrasya2334 havva_5 teşekkür ederim canım bende pcos falan yoktu birşey yoktu kullandığımda adetlerim de düzenliydi sadece gebeliği kolaşkaştırsın diye kullanmıştım
Siyah2418 Asdfj merhaba ben 7 sene önce çocuğum olmuyor adetim düzensiz diye kullandım macun şeklinde kullandım 3 senedir çocuk olmuyordu kullanır kullanmaz adetim düzene girdi Kasım da kullandım Ocak da hamile kaldım
havva_5 busrasya2334 anladım bende de pcos yok aynı amaç için acaba kullansam mı diye düşündüm de kist yapıyosa kullanmamak daha iyi galiba