tugbassz bende 7. Aydayim bugün doktora sordum bana iftardan sahura kadar 3 öğün olacak şekilde yemek ye dedi yani iftar, iftardan 1 2 saat sonra tekrar ye ardından sahurda da yemene dikkat et ve bol bol su iç dedi eğer sen kendini iyi hissediyorsan tutabilirsin bu şekilde dedi.