Merhaba hanımlar 15 gündür bebeğim kilo almıyormus kilosu 2700 ilk gebeligim 37 haftalıgim bu hafta önden gidiyor demişti doktor en başta 38 olarak hesaplanmıştı adet tarihime göre de 37 haftalık suyum çok iyi dedi nst sanci yok denildi kalp atışı güzelmiş fakat haftaya Perşembe yatırıp doğum başlatabiliriz dedi doktor ben pek istemiyorum kendi sancimla gitmek istiyorum doktor da heralde kilo alımı durdu için doğuma almak istiyo eger sancısız gidersem direk doğumum zor olur diye korkuyorum siz je düşünüyorsunuz aynı şeyi yaşayan varmi