9 haftalık hamileyim 1 hafta önce ikizlerimden birini kaybettim şimdi kalan bebeğime de bir şey olacak diye ödüm kopuyor köfteci yusuf’ta porsiyon kebap yedik bugün toksoplazmaya bağışıklığım yok dışı kızarmıştı ama sonradan farkettim içi pembeydi bir şey olur mu çok korkuyorum