15 haftalık oldum iki üç gecedir zehir gibi geçiyor hem kusma hem ishal bir de ikisi aynı anda oluyor ve hangisine yetişeceğimi şaşırıyorum çok özür dilerim her seferinde kusarken kaçırıyorumda böyle olması normal mi yoksa bir sorunun işareti mi aynı anda hem ishal hem kusma